Inspectoratul National pentru Situatii de Urgenta
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
IGSU a fost infiintat in 15 decembrie 2004, conform H.G.R. 1490 din anul 2004, modificata si completata de H.G.R. 1514 din anul 2005, prin fuziunea Comandamentului Protectiei Civile si Inspectoratului General al Corpului Pompierilor Militari ca unitate subordonata Ministerului Administratiei si Internelor.
La nivel national IGSU coordoneaza toate organizatiile implicate in managementul situatiilor de urgenta, in concordanta cu reglementarile internationale. Astfel, in cadrul inspectoratului activeaza in comun atat pompierii militari cat si echipele S.M.U.R.D.
Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta se înfiinteaza, se organizeaza si functioneaza pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta, asigurarea si coordonarea resurselor umane, materiale, financiare si de alta natura necesare restabilirii starii de normalitate.
Puteti contacta reprezentantii Inspectoratului la:
Adresa: Str. Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Bucuresti
Telefon: +40212086150
Fax: +40212420990
E-mail: office@igsu.ro
Sau direct la numarul de apeluri de urgenta 112.